Trött...

Alltså, jag hatar detta. Jag vill vara vaken, men ändå sova. Det är så himla konstigt och jobbigt! Mina ögon svider för att jag är så trött. Jag somnar snart helt enkelt! :-O Det får inte ske alltså!!! Jag sms:ade med Astrid, och så sa jag vad jag ska äta till frukost imorgon.. Kan ni gissa vad? Det godaste man kan äta till frukost faktiskt! ÄGGRÖRA!! Så himla gott alltså!! Jag DÖR för att det är så j'vla gott!

 

Är det någon som vet när The Vampire Diaries börjar igen? Jag längtar så j'vla mö på det! Den är så himla bra! Och jag vill inte missa dom första delarna utav säsong 2!
Om ni vet när den börjar här i Sverige så skriv en kommentar, jag blir galen annars! :-O

 

Nu ska jag ta och stänga av TV:n, skicka ett sms till Astrid där det står "godnatt, tuppar av nu", stänga av/sätta datorn på viloläge, lägga mig till rätta i soffan och bara... SOMNA! Gud vad skönt det blir sedan! Jag orkar inte borsta tänderna.. är för trött...... Haha! xD

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0