Runt 8 dagar kvar!

Ja, det är runt 8 dagar kvar tills jag ska hämta lilla Geisha!
Jag hade läst fel på Karolinas hemsida, jag trodde det stod att dom är lev.klara den 28:e OKTOBER först! Men nu såg jag att det stod den 28:e SEPTEMBER! Blev glad! :D

Har längtat så länge, och jag har ju trott att det har varit så långt kvar! Men nu vet jag att det är runt 8 dagar kvar! :D Längtar som fan!! :D<3 Min lilla Geisha! :')

 

 

 

Är hon inte söt? :)
Längtar ärligt talat! <3

 

Sen så längtar jag till på lördag! :D 5 dagar kvar, snart 4! .3.
Mörlanda Marknad! Med Anna och Astrid! :DDD <3

 

Ska bli kul som fan, vi ska kanske ha tjej kväll också då! :) Astrid och Anna ska sova över! .3. Det kommer bli AS trångt i mitt rum, HAHA!! :D Med två gästsängar! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0