Nageln, av!

Ja, innan sommarlovet började så var jag och våran ena rottweiler ute på altanen. Och så hade han ett ben i munnen. Jag tog det och så hade jag tummen i mitten av benet, och så skulle han ta ett nytt tag, och så kom min tumnagel inne vid hans kindtänder. Så han bet ihop och så ja.. Jag fick ett blåmärke under nageln efter några dagar.. :-) Det var en olycka, han är varken aggressiv eller något, vilket folk tror när dom ser rottweilar. Men våra är genom snälla! Det beror helt och hållet på hur man uppfostrar hundarna. Ser man någon hund som det står mycket skit om så ska man inte överreagera när man ser en sådan hund. Man måste lära känna hunden INNAN man dömmer den.

Så ja, den hade lossnat mer och mer, och så kom den nya nageln fram samtidigt. Så idag så drog jag loss den gamla nageln! :-D Jag får ingen bra bild på nageln och min tumme, för er som kanske vill se! xD det blir inte så bra när man tar närbilder med min kamera.. :-P men med min mobil funkar det, men jag har ingen bluetooth till datorn så kan inte föra över..!

 

Jag sitter framför tv:n som inte ens är på och chattar lite på datorn...!
Finns inte så många att chatta med nu, så om du vill chatta med mig på MSN så adda: [email protected] :-) Nu ska jag sätta på tv:n och se ifall det finns något bra man kan titta på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0