Hemma!

Nu har jag kommit hem från skolan! :)
Har varit en riktigt bra dag får jag lov att säga..! :)

 

Två håltimmor! Gött alltså! :D
Köpte lite godis och så också... Mums!!

 

Jag längtar till på måndag, då får jag träffa Astrid igen! :D<3 om vi inte är ngn dag nu till helgen! :)

 

---

 

Usch och fy fan!
Jag HATAR doktorn! :(
Min morsa ska ringa till doktorn och beställa tid eller prata med dom ang. min ryggrad.. :( då den knakar till vid typ varje rörelse som har med ryggraden att göra..! :(
Det började förra sommarn, och det sitter fortfarande kvar...! Vill ni veta vad som hände förra sommarn så får ni kommentera så skriver jag.. <3

 

---

 

Vad ska ni göra nu i helgen? :D
Käka lite godis? chips? kanske t.o.m hyra någon film o titta på? :D
Ha någon riktig myskväll med pojkvän/flickvän eller familj!?

 

Nu ska jag gå och äta! Jag skriver lite mer sen! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0