Hemma från skolan!

Jag har kommit hem från skolan nu. :)
Kom hem nyss, hehe!

 

Det var rätt så roligt idag.. :) den roligaste "tiden" idag var efter vi hade slutat, vi slutade 14.05 och bussen kom 15.10 typ.. :) så vi fick en rätt så lång "rast"! :P

 

Väntar på att *host* en kille i min klass ska logga in på msn så jag kan säga en sak... =>.<=
Hehe... .n.

 

Vi hade SO och SV idag, fy fan vad tyken Helén är! (läraren)
Min kompis, Louise hade glömt penna och suddi i sitt skåp, och så frågade hon om hon fick gå och hämta det. Och då sa Helén att man inte fick! Man fick inte ens gå på toa.... ó___ò''

 

Vi hade bild också... (: Målade en hund som typ... var arg och hade munnen öppen, blev rätt nöjd... .3.
Ska snart äta, pappa ska köpa PIZZA på vägen hem, mihi! Gott, mums! :D
Ska fråga om jag kan få lite pengar till imorrn med till skolan.. 50 kr lr 100 kr... .3.
Borde egentligen få det snart eftersom att jag ska få min månadspeng.. skulle fått månadspengen för... *tänka* 2 dagar sedan! x''D behövde jag tänka för det?! haha!

 

När vi stod vid platserna för att vänta på bussarna så kom ANNA<3 och ASTRID<3 :D dom gav mig en kram båda två! .3. hihi! <3 Älskar er :D<3
Men i alla fall... .3. vi såg Adam i min klass, och så sa jag såhär till Anna "HAHAH!! Jävla dagisbarn!" x'DDD :D hon hade sagt det när han gick förbi någon dag när han sa någonting till mig som jag inte hörde.. >:o x''D älskar den nya skolan alltså. :-) man får så många goa vänner! <3

 

Älskar ALLA mina underbara vänner :)<3

 


Nu är det inte alls långt kvar tills jag ska hämta lilla Geisha.. :-) Längtar extremt mycket! <3 :D
Den 28:e är det runt 1 månad kvar tills jag ska hämta henne.. men det är konstigt.. hon är 11-12 veckor då.. <:'o vill ju ha henne när hon är 8 veckor D: eller så... .n. .3. jaja, spela roll! Det viktigaste är ju i alla fall att jag får hem henne! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0