God eftermiddag!

Jag har varit ute hela dagen och haft ute kaninerna på trädgården!
Jag har dock inte hunnit att ta ut Våfflan och Ruffs.
Min dator krånglar, så jag har inte kunnat föra över bilderna jag har tagit med min kamera..!
Men jag fixade det på något sett, så jag har några bilder på datorn som jag har tagit idag..!

 

Här kommer några:

 



Zorro:
---
Jag:
---
Trollet:


Cookie:


Trollet & Cookie:


 

Vad tycker ni om bilderna? :D

 

Kommentera gärna vad ni tycker om bilderna.. :)
Ska äta om 2 timmar typ.. är vrål hungrig! D:

Kommentarer
Postat av: Keesia = D

Asså dina kaniner är ju så jävligt gulliga!! Man dör juh!!! <333 = D

2010-11-14 @ 13:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0