God eftermiddag!

Ja, god eftermiddag! :'3

 

Jag kom hem från skolan för 20 minuter sedan.. eller kanske 30-40 minuter sedan..! :D
Jag hade en jätte rolig dag idag... :')<3

 

På SO:n så sitter jag och Jimmy mitt emot varandra (han jag gillar... *vissla och kika bort*) och han börjar peka finger! Haha! På skoj då förstås :)<3 Då gör jag det tillbaka (aa' HAHA! <3

 

Sen så räcker jag ut tungan och det gör han med ;o han får mig alltid att skratta... :') han försöker få mig att skratta med! >:o Hihi... så idag sms:ade jag honom att jag gillade honom mer än som en vän... .3. *feg* haha!! han har inga pengar på mobilen så han kan inte svara.. men hoppas att han skriver något när han loggar in på msn, om han gör det..! Och så tar han kort på mig!! >:O haha!! Han riktade mobilens kamera mot mig, och så började han flina, för jag tog min mapp framför mitt ansikte, och så kikade jag fram då och då, och så började han gap flabba helt plötsligt! >:O Han måste ha fått en jädrans rolig bild på mig! x'''D

 

Morsan håller på som en galning där nere och fixar med tapetseringen och all skit! .n.'
Hon har skit ont i ryggen men hon gör det ändå! :O hon är för rolig :')<3

 

Men nu är det bara.... *räkna*... 3 dagar kvar!! >:D Astrid och Anna ska ju komma till mig.. :'3
På MM (Mörlanda Marknad). :') Dom ska komma på fredag då tivolit börjar! .3. och så ska dom sova över. :')
Jag får inte åka saker på tivolit då dom sakerna har gått sönder.. men man kan fortfarande köpa lite sockervadd, godis och försöka vinna på hjul och allt! :'DD
Jag vinner nästan ALLTID på hjul, lotter och så på tivolin! <:o så fusk för mig HAHA! :D

 

Men det är skoj, för några år sedan vann jag en SKIT stor ask med kex choklad, det var typ 20-30 stycken där i. Gömde den under sängen för att brorsan inte skulle snoka, men det gjorde han ändå .n.'' haha!
Ska fråga Jimmy om han vill gå med oss också... :') och om han får för Astrid och Anna! :') och om han inte har någon att gå med förstås, haha! .3.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0