Förlåt igen för dålig uppdatering :(

Förlåt igen för dålig uppdatering! Vet inte varför jag inte uppdaterar så mycket, men det är väl för att jag har så mycket att göra. Men ska försöka att ändra på det! Lovar! :O

 

---

 

Jag har nyss varit ute och städat lite hos kaninerna... :') Små skitnissar! Haha :D
Men jag älskar dom små så himla mycket <3

 

---

 

Längtar till slutet av oktober/början på november! :) ska hämta lilla Geisha då! Haha! :)
Hon är så himla söt!

 

 

Visst är hon söt?! <3 hihi! :D

 

---

 

I fredags följde Astrid med mig hem och hon sov över till igår! :)<3 vi hade skoj<3
Det ska bli så igen nästa helg på mörlanda marknad! Längtar! :D<333
6 dagar kvar .3. LÅNGT!!!

 

---

 

Alltså, gud vad hemskt!!
Igår var min mamma, pappa och bror och köpte hundmat. Hon som vi köper maten av har köpt en kanin utav mig, Frejja. Hon sa att hon var och hämtade en kanin från min lilla Zorros uppfödare för några dagar sedan. Och då sa hon att hon är 3 år, och hon bodde i en bur med flera honor i, som inte ens var hennes bebisar eller så!
Hon sa också att dom andra honorna har bitit av halva hennes ena öra.. nästan i alla fall..!!

 

Så himla hemskt alltså! :( jag kan bara föreställa mig en bild i huvudet hur hon ser ut... <3 :(
Hur kan man göra så egentligen? :(
Usch, får rysningar utav sådant...

 

---

 

Vad ska ni göra idag? :)
Jag vill vara med någon kompis som älskar kaniner, men alla är upptagna idag .n. xD
Hade tänkt att vi hade kunnat vara här o hållit med mina kaniner eller något.. :) eller hos den :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0