Designen!..

Ja, jag har hållit på med designen ett bra tag, och nu tycker jag faktiskt att den börjar bli rätt fin.. :-)
Men en sak stör jag mig på! Jag vill få upp headern mer... så att det inte är ett sådant stort mellanrum där uppe!

 

Om ni vet hur jag ska göra så skriv gärna i en kommentar.. :-)
Snart ska jag gå ut och ta in kaninerna!
Så ska jag ta lite bilder och så!  :-)

 

Ska spela World Of Warcraft också.. men sedan!
Min bror har inte hjälpt mig med det än då servern var nere i två dagar för att dom skulle fixa allt lagg och så på den servern..
Så vi får väl se hur det går! :-P

 

Jag lägger in bilder på kaninerna sen när jag har haft inne alla!
Ska ta lite kort på vovvsingarna med..! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0