Uschanamej för dålig uppdatering här alltså!

Nu har det gått över styr!
Uppdateringen här på bloggen är fruktansvärd! Bara för att jag har hand om bloggen! haha =D

 

Nej men jag lovar, jag SKA försöka uppdatera mer på bloggen! Men jag har så mycket att göra i verkligheten!
Först är det kaninerna, familjen, läxorna, pojkvännen och vännerna! Har fullt upp!
Gör jag inte något av dom så sitter jag vid datorn, men då är jag inte inne på bloggen.. vilket är lite dåligt av mig! Hehe!! :P

 

Men jag LOVAR att jag ska försöka uppdatera mer på bloggen! Jag LOVAR!
I alla fall försöka. Jag och min lathet lär nog inte komma någon vart!

 

Men nu ska jag cykla ner till min gamla skola och vara med min underbara bäzza! Vi hörs senare! Sen ska jag träna på tyska provet jag har på onsdag som jag inte övat ett skit på.. *hehe..*

 

Ska försöka få tag på Johan också, och se ifall han vill komma ner till skolan.. :')<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0