Trött.. :o

Ja, då är man trött helt plötsligt.. tror jag ska gå och lägga mig och nana? haha. Jag sitter och nördar stallet.se just nu, hehe.. eh.. :D det är väl rätt så skoj om man orkar! xD<3 Men nu ska jag gå och lägga mig, för är så jävla trött! :c

 

Uff, är orolig också. Mamma och pappa ska åka med Arrack till veterinären imorgon, han ska kastreras..! Dx Tänk om han inte vaknar sen? :'c Usch, ryser för att bara tänka på't..

 

Men ja, jag skriver senare idag hur det gick.. ni kanske vill veta? ;o<3

 

Min lilla ängel.. <3 hoppas att du inte går bort för mig när dom kastrerar dig.. <3




 

 


Kommentarer
Postat av: Jullanbullan

Åww Arrack vaknar upp igen, I promise!<3

HAN E SÅ SÖÖÖWTT!!!!!!!!!!!

2010-11-01 @ 10:56:50
Postat av: Victoria

Jullan: ah, jag hoppas att han gör det.. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0