Pictures!

Jag hade lite tråkigt så jag målade en bild :)

 

Ignorera namnet på bilden! :)

 

 

Nu funderar jag på att kolla på Comedy Central... Vet inte vad det är där just nu men något är det i alla fall!

 

 

Vad ska ni göra imorgon? :)
Själv ska man åka med morsan och farsan till Vårgårda och handla! :)
Ska fråga om vi kan köpa lite godis då, choklad och lite annat gotti gott gott! ;)

 

Men nu ska jag gå ut och byta vatten hos kaninerna. Och ge dom lite nytt ljummet vatten och lägga in lite mer halm hos Geisha, hon hade inget kvar såg jag förut!

 

Imorgon när jag kommer hem från Vårgårda ska jag försöka hinna ta ut kaninerna så dom får hoppa, och ta in och gosa med dom en halv timme eller så!

 

Samma sak på söndag! :) Så har lite fullt upp nu denna helgen!

Kommentarer
Postat av: MIRJANA

DU HAR EN FIN BLOGG.

2010-10-15 @ 22:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0