Jävla skit alltså! :O

Alltså, jag hatar mig själv så jävla mö just nu! :O

 

Jag är värsta otursfågeln! eller vad man ska säga! Varför ska allt det hända mig!?

 

Vi fick hem våra nya SIM kort i måndags, Comviq Kompis. Och när jag satte i den o så så skulle jag starta om den sen. Och då kan jag inte komma in på mobilen!? Då står det "Sätt i SIM kort..." typ!? Och jag bá "wtf?!" medan alla andras i familjen funkar!


Det är alltid otur för mig när det gäller sådant! :O Så nu kan jag inte sms:a fören på fredag eller på måndag! >:@ För dom ska skicka hem ett nytt SIM kort till mig! Så det är ingen idé att någon jag känner av er sms:ar mig för kan inte svara! :c

BUÄÄH xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0