Jävla psykfall! :O

Alltså, jag nämner inga namn nu.

 

Såhär gick det till:
Hon ville ha en "random" bild på mig på mobilen, och så tog hon en. Och då ville jag ha en "random" bild på henne också och då blev inte hon nöjd med den eftersom att hon alltid ska vara så jävla "snygg" på alla bilder hela tiden! Och då ville hon att jag skulle ta bort bilden men hon tog inte bort bilden hon tog på mig!
Och innan lektionen började så gav hon mig en "bitchslap" utan att jag ens hade gjort något!?
Wtf!??! och jag fick så JÄVLA ont i ögat!Såhär gick det till:
Hon ville ha en "random" bild på mig på mobilen, och så tog hon en. Och då ville jag ha en "random" bild på henne också och då blev inte hon nöjd med den eftersom att hon alltid ska vara så jävla "snygg" på alla bilder hela tiden! Och då ville hon att jag skulle ta bort bilden men hon tog inte bort bilden hon tog på mig!
Och innan lektionen började så gav hon mig en "bitchslap" utan att jag ens hade gjort något!?
Wtf!??! och jag fick så JÄVLA ont i ögat!
Såhär gick det till:
Hon ville ha en "random" bild på mig på mobilen, och så tog hon en. Och då ville jag ha en "random" bild på henne också och då blev inte hon nöjd med den eftersom att hon alltid ska vara så jävla "snygg" på alla bilder hela tiden! Och då ville hon att jag skulle ta bort bilden men hon tog inte bort bilden hon tog på mig!
Och innan lektionen började så gav hon mig en "bitchslap" utan att jag ens hade gjort något!?

Wtf!??! och jag fick så JÄVLA ont i ögat!

 

Jag ville slå tillbaka men jag är inte en sådan person! Är så jävla arg på henne! :@

 

Och så typ låtsades hon om att inget hade hänt efter matte lektionen!??!?! För hon hade glömt sin nyckel till sitt skåp hemma. Och då fick hon låna mitt skåp

Och så när lektionen var slut så sa jag såhär "alltså du får ha dina saker i någon annans skåp" och hon bá "varför?" och jag bá "vad fan tror du!?" O.o

 


Jag hoppas verkligen att jag inte får en blåtira tack vare henne för hon slog i handen rejält i mitt öga förut... :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0