Imorgon...

...ska jag ägna exakt HELA dagen åt kaninerna! :D Jag ska ha ute dom hela dagen, fotografera mycket och så ska jag gosa med dom! :) Kommer självklart lägga upp ALLA bra bilder på dom här på bloggen sen! :D

 

Hoppas bara att det blir varmt imorgon, sol ska det bli i alla fall!

 

Just nu sitter jag och flummar med min ena bästis! Lilly! :D Hon är så underbart rolig.. :')<3
Och vi som tappade kontakten förut! Dx uff, fy f'n att vi gjorde det! Dx

 

ÄLSKAR DIG NÅGOT OTROLIGT GUMMAN! <3

 

Dom som betyder otroligt mycket för mig är:

 

Nicole - S/pyssling <3
Lilly - Bästis <3
Anna - Bästis <3
Astrid - Bästis <3
Tove - Klasskamrat + bästis <3
Johan - My guy <3

 

I LOVE U OF ALL MY HEART :D<33

 

Nu börjar Simpsons, och jag ska kolla om det är något avsnitt som jag inte har sett! Vill att det ska komma nya avsnitt! Dom är roligare.. :) det kom några runt 4-5 idag, men dom har jag sett för dom kom igår med! Dx <3

Kommentarer
Postat av: MIRJANA

KANINER :D

2010-10-15 @ 22:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0