Godmorgon godmorgon!

Ja, godmorgon! Nu har jag skrivit det 3 gånger!
Vill ni att jag ska skriva det en gång till? :D

 

Nej, trodde väl inte det! ;)

 

Jag ska fixa så att bloggsvar syns här på wiimsan.blogg.se, jag har redan det men det syns inte bara. Och så ska fixa en ruta med information om mig, för er som vill veta lite extra! :)
Och såklart så ska jag ha så att ni kan prenumerera på min blogg - för er som vill! :)

 

Nu ska jag fixa det! :)

 

Jag tycker att det ser/verkar lite tomt på bloggen.. och nu tänker jag på bakgrunden! Jag funderar på om jag ska ha någon typ av... ja, jag vet inte men någon annan bakgrund? vad tycker ni? Kommentera! :)

 

- Jag saknar kommentarer! Kommentera mer så blir jag glad! -



Kommentarer
Postat av: Jullanbullan

Grön passade den här bloggen tkr jag, lite mer mönster kanske? Jag tycker rosa eller mörkgrön passar som mönster? Thehe



Kram Jull

2010-10-14 @ 07:19:12
Postat av: Victoria

Jull: jo, grön tycker jag också passar :)

vart ska mönstren vara då? :)

Postat av: mirjana

bloggen blev fin som den blev :D

2010-10-15 @ 22:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0