Geisha!

Ja, jag hade lust att lägga upp några bilder på lilla Geisha som jag tog för några veckor sedan, haha! :P
Hon är så gullig på dom så bilderna förtjänar att komma upp på bloggen! :D

 

 

Är hon inte för söt!? :')<3

 

Det är väldigt skönt med helg nu i alla fall! VÄLDIGT skönt! :D
Då kan man sova hur länge man vill och så! Men jag kan tyvärr bara sova till 10-11 imorgon! :<
För att morsan, farsan och jag ska ju till Vårgårda imorrn!

 

Vad ska ni göra nu i helgen? :)

 

Haha, jag har så tråkigt att jag pratar med den lilla sociala Mirjana! :D
Vi har väl rätt så kul, haha! Vi pratar i mick via skype! :)

 

För er som vill prata med mig i skype, som har skype alltså kan adda mig! Om ni vill..! :P
Vivih97 heter jag där! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0