Bloggdesignen - uppdateras/ändras

Jag tyckte att designen behövde ändras en del.
Det enda som saknas nu är att jag behöver hjälp med hur man får inläggen att bli runda i hörnen. Alltså hur och var man sätter in bilderna man gör så att dom ska sitta rätt, om ni förstår hur jag menar. :)

 

Sen behöver jag en ny header.
Jag är inte ALLS skicklig på att göra designer, det värsta är headers.
Så jag undrar om någon som läser min blogg skulle vilja göra en jätte fin till mig, gratis? :)<3

 

Om du gör det så kommentera gärna detta inlägg! Så skickar jag bilder som jag vill ha med på headern! :)<3
Skulle vara VÄLDIGT tacksam om någon ville göra en fin header till mig!
Kommer skriva ett inlägg sen om den som gjort headern och tipsa! :)

 

Imorgon ska jag ta ut kaninerna när jag har kommit hem från skolan och ta lite bilder på dom! Höst bilder! :)
Ska be min mamma om hjälp lite grann! :)

 

Jag har lust att måla på papper!
Någon som kan komma med något förslag om vad jag kan måla? :) jag kommer självklart att ta kort på bilden och lägga ut på bloggen! Jag målar gärna mer än en bild så kom gärna med förslag på fler saker som jag ska måla! :)

Kommentarer
Postat av: mirjana

:D

2010-10-15 @ 22:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0