Bilder - några dagar gamla - målade

Hejhej!

Jag ska snart gå och lägga mig men jag passar på att ladda upp några bilder jag har målat :D<3

 

 

 

IGNORERA NAMNEN SOM STÅR PÅ :DDD

 

Haha :D<3
Jag kom och tänka på en sak!
Idag den 12 oktober är det EXAKT 4 månader kvar tills jag blir... 14!! :D
Hihi.. rätt så skoj men ändå inte! Dx

 

Ska sova om 4 minuter! :c jag vill sova.. är trött...
kollar på fotboll på kanal 4, HEJA HOLLAND!! :D det står 4 - 0 till Holland! :D Jag är Holländare.. längre bak för mitt ursprung är Vallon och dom var Holländare .3.

 

Mina ögon svider, bara för att jag är så trött :c <3 det är jobbigt Dx

 

Då ska man träffa Johan på lördag med<3 hihi! :D<3
Älskar dig<3

Kommentarer
Postat av: maya

HEEEEJ DU RITAR FINT :D

2010-10-12 @ 22:01:12
URL: http://mausan.blogg.se/
Postat av: Victoria

Maya: HEJJJ NEJ :D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0