Bilder, mer bilder, ännu mer bilder!?

Ja, jag vet, jag lägger typ BARA ut bilder på när jag målar! :o
Det är för att jag inte pallar att lägga ut andra saker. Men ja... jag kan börja lite smått att skriva i alla fall. c:

 

Jag har varit/är sjuk. Jag skulle ha haft prov i kemi igår, omprov, men jag blev sjuk. Jag vet inte hur jag kunde få omprov för jag hade tränat jätte mycket på det men... :o
Jaja, i alla fall. Imorgon är det halloween! c: Jag vill gå ut och skrämma småbarn med någon läskig dräkt, men jag har inga pengar så kan inte köpa något! Dx

 

Två småtjejer i vårat område går ut på bus eller godis NU och IDAG?

 

- Halloween är ju inte förens imorrn? -

 

- Jaja, här kommer några bilder jag har målat! c: Ignore the name on the pictures! -

 

 

 

 

- Hihi, vad tycks? c: -

Kommentarer
Postat av: Jullanbullan

SUPERSCHNYGGA!!! RITA MEJ DET HAR DU JU LOVAT?!

2010-10-30 @ 12:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0