Aj...

Jag hatar för f'n min rygg! Den gör så j'vla ont! :(

 

Jag vet inte om jag har berättat det förut men jag kan berätta det igen..
Då börjar jag..

 

Förra sommaren så var jag, min bror, hans kompis och hans ex (dom var ihop DÅ men inte längre) hemma hos oss. Vi skulle bada i poolen och köra brottning i vattnet. Anna (min brorsas ex) skulle sitta på mina axlar, och jag klarade henne, men så kommer min bror där och putter henne bakåt så att hon åker ner i vattnet. Och jag åker under vattnet och böjer ryggen så att ryggen blir en båge, och det knakar till en hel del.. jag försökte komma upp och hade svårt för det. Jag fick svårt att andas i flera minuter och när jag kom upp ur poolen försökte jag räta på ryggen men det gick inte.

Sen dess har min ryggrad knakat till vid varje rörelse, och så gör den ont till och från..

 

Det är väldigt jobbigt, min mamma ska ringa doktorn och beställa tid så vi får väl se hur allvarligt det är.. :/

Kommentarer
Postat av: mirjana

ajdå D:

2010-10-15 @ 22:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0