Snö!

~ Förlåt för dålig uppdatering ~

 


Det börjar i alla fall synas att det är vinter nu! Det är redan -20 grader på kvällarna och runt -14 grader på dagen!
Jag hade ute Zorro igår när jag kom hem från skolan kl 13.50.. ungefär.

 

Jag hann inte ta ut alla andra, bara Zorro då det blev så mörkt så snabbt!
Zorro ÄLSKAR snön, det märks när han är ute. :)

 

 

 

 

 

Andra bilder som jag tog medan jag var ute:

 

 

 

 

:D

 

Hur mycket snö har ni hos er? :3
- Vi har ungefär... 30cm kanske? ;o

Kommentarer
Postat av: ardiana

hej skulle behöva din hjälp. ser att det var länge sen du skrev detta inlägget men jag har samma problem som du hade förr, ang mellanrum mellan varje inlägg. skulle du vilja hjälpa mig??

2012-01-22 @ 17:52:50
Postat av: jenny

ja, som kommentaren ovan. jag har också samma problem.

2012-09-23 @ 16:48:01
URL: http://jtt.blogg.se/
Postat av: Jullen

HUR FICK du som mellanrum mellan dina inlägg, tacksam för svar

2013-01-18 @ 14:05:39
URL: http://jullensworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0